السبت، 15 يناير 2011

عيد ميلاد ميييييييين الليلــــــه



بت خيخة وأى كلام




النهاردة عيد ميلادي
النهاردة هاكمل تلاتة وتلاتين سنة
كتير ... مش كدة؟
بس اللذيذ فى الموضوع انى مش حاسة انه كتير

مازلت حاسة من جوايا انى لسة صغنونة
ودى حاجة كويسة

ولسة شكلي مش باين عليه انى عديت التلاتين
ودي حاجة رائعة

انا مبسوطة والحمد لله
وناوية ابسط نفسي اوي النهاردة
مش ناوية انكد عليا
ناوية ازئططني وادلعني وافرفشني

يارب اجعلها سنة سعيدة عليا
اكون فيها اكثر إيماناً و طاعة ليك
واقل ارتكابا للذنوب
و أقل وزناً
و اكثر أمومة
و أكثر تبرعاً بالدم
و أكثر تسامحاً

اى نعم معنديش هدف محدد عايزة اوصله السنادى
لكن اتمنى انى اكون انسانة كويسة ربنا راضي عنها

يارب حبب فيا خلقك
وابعد عنى ولاد التيييييت

يارب ماتحوجنيش لحد ابداً
يارب بارك لي في إبني

يارب ارضى عني
واغفرلي ذنوبى
وسامحنى على أى حاجة غلط عملتها بقصد او بدون قصد
***

بحبكم كلكم
ولو حد فيكم زعلان مني ياريت مايزعلش
ويسامحنى على اى حاجة عملتها غلط فى حقه
****
بس خلاص
وكل سنة وانا طيبة
****
اختكم نورا





كل سنة وأنتى طيبه يا أحلى خيخه
عيد ميلاد سعيد عليكى
يارب

الصراحه ملقتش أحلى ولا أجمل من كلامك أقوله
ربنا يحقق لك كل اللى تتمنيه
ويخليلك شريف
يارب العالمين


بنت خيخه وأى كلام

ونبتدى حفلنا الساهر بأحلى الأمنيات
وأجمل الدعوات
ربنا يسعد قلبك
كمان وكمان






Happy Birthday, Birthday Dance, Animation, Animated Gif, Animated Gifs, Animations, Animated Happy Birthday, Keefers


يلا حالا بالا حيوااااااااااا أبووووووووو الفصاد
هيكون عيد ميلاده الليلة أسعد الأعياااااااااد
فاليحيا  أبو الفصاد

هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه













ويلا شوية تورتات ومشروبات
بالهنا والشفاااااا



















فريق عمل بيت المدونيين





هدية الحب الجميل
كل سنه وأنتى طيبه يا حبيبتى


ImageShack, share photos of تورتة عيد ميلاد 2009, هدايا عيد ميلاد, اجمل الهدايا لعيد الميلاد, اكبر تورته عيد ميلاد, share pictures of تورتة عيد ميلاد 2009, هدايا عيد ميلاد, اجمل الهدايا لعيد الميلاد, اكبر تورته عيد ميلاد, share video of تورتة عيد ميلاد 2009, هدايا عيد ميلاد, اجمل الهدايا لعيد الميلاد, اكبر تورته عيد ميلاد, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting.

هدية ويكا







هدية مارو




هدية خواطرى مع الحياة




هدية فينوس






هدية جايدا العزيزى

هناك 15 تعليقًا:

عيون الحب يقول...

كل سنة وانتي طيبة وعقبال 100 سنة

غير معرف يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا خيخه
عقبال مليوووون سنه
وفرحانه بشريف
يارب

richardCatheart يقول...

يا صباح الفل
كل سنه وانت ديما احلى واجدع واطيب

يارب سنه سعيده عليكى كلها خير

تعالى هنا بقى انا عايزه كادر
طيب تعالى الفصل وشوفى التدريس العملى اللى على اصوله
بس اوعى تقولى جاااااااااه ههههههههههههههههههههههههه


خدى يا ابلتى هديتك اهى علشان تكملى المسيره التعلميه التقدميه

http://www.anahawaa.com/album/1241030746.jpg

كبيره علشان الشرح يبقى واضح

http://4photos.net/photo/www_4photos_net_1139381666.jpg


هاتى بوسه بقى انت عارفه منين ههههههههههههههههه

الحسينى يقول...

كل سنة وأنتى بخير ويارب السنة الجديدة أحلى من كل اللى فات وأكتر من ما أنتى عاوزة

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

كل سنة والقمر بخير وبسعادة وبحب كل سنة وانتش طيبة يا جميلة

وانا عايزة من التراميسو اللي فوق ده ماليش دعوة

mrmr يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا نورا
وعقبال ما نحتفل بالعيد الماسى
بس عارفه اجمل شئ احساسك بالطفله اللى جواكى
اقولك كلمه سر بس فى ودنك علشان محدش يسمعنا
( بنت يا ايمى ودى ودنك الناحيه التانيه علشان مش تسمعى ) انا يا قمر عندى نفس الشعور والاحساس حتى لو لو وصل عمرى 70 سنه برضه ح ابقى طفله مش ح اكبر ابدا
ربى يسعدك
وسنه سعيده عليكى
ويباركلك فى شريف وابو شريف

غير معرف يقول...

سمعت سمعتتتتتتتتتتتتتتت يا مرمر
ههههههههههههههههههههههه

مش عارفه انا ايه يا اخواتى اللى الستات دى
اللى عايزة تصغر نفسها بالعافيه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

eng_semsem يقول...

كل سنه وانت طيبه يا نورا وعقبال مليون سنه وربنا يبارك ليكي في ابنك شريف

ツSmiLeY AnGeLツ يقول...

كل سنه وانت طيبة ويارب تكون اجمل سنه عليك وتكوني سعيده ويحقق كل امانيك
عيد ميلاد الليلى مين
عيد ميلاد النونا
ونفرحكم ياحلوين ونشلهى بعينونا
ودي هديتي ليك ياقمر
http://www.mar2a.com/wp-content/gallery/bracelets/bracelet-11.jpg
واجمل سلام لاجمل نورا.

مصطفى سيف الدين يقول...

كل سنة وانتي طيبة وعقبال 100 سنة تقضيهم في سعادة وسرور

sony2000 يقول...

يرااااااادل
كل دي حاجاااااات
ربنا يسهلووووووووو
انا بقرر مش بنق علي فكرا:))))))
عقبالنا ياااعم لما يكون عندنا كل الحاجات الحلوا دي
ويفتكرونا
يلا كل سنه وانتي طيبه وعقبال مليون سنه الا837456يوم بس:)

Ms Venus يقول...

كل سنة وانتى بكل خير دايما يارب


http://i9.glitter-graphics.org/pub/1544/1544139equnvuoz15.gif

الـسـيـدة نـون يقول...

انا جييييييت

مش عارفة اقولكم ايه

كل سنة وكلكم طيبين
والف شكر على تعبك يا إيمو
والف شكر على تعليقاتكم
وهداياكم

عايزة اقول لإيمو ان الخاتم شكله يجنننننن

واقول لويكا ان انا فعلا كنت محتاجة ساعة واتبسطت ان فيه حد جابلى ساعة حتى ولو كانت مجرد صورة

اما مارو
فانا عايزة اقولها ان انا مش محتاجة سبورة وتباشير الادوات التعليمية اللى انا محتاجاها مالهاش عاقة خااااالص لا من قريب ولا من بعيد بالتباشير والسبورة
انا هابقى اجيب معايا ادواتي
نيهاهاهاهاهاهاهاع


خواطرى مع الحياة
ده انسيال ولا خلخال
انا هاخليه انسيال لان عندى خلخال قريب منه اوى
فاممكن يبقوا طقم مع بعضهم

وفينوس بشكرها على التورتاية



بشكركم كلكم
بشكر كل وحد ساب تعليق هنا او عندى فى المدونة

وبشكر مرمر
وعايزة اقولها انى مطلقة
لانى حسيت انها بتدعي لابو شريف
اعتقادا منها انى على ذمته

بس برضه عموما يعنى طلاقى من ابو شريف
مايمنعش انها تدعى لابو شريف ان ربنا يكرمه
اصل هاني طيب ويستاهل ان اى حد يدعيله


بشكركم كلكم تاني
واسفة انى اتاخرت عليكم
بس معلش كنت برة البيت ولسة راجعة حالا

شكرا ليكم كلكم

سلام
اختكم خيخة

جايدا العزيزي يقول...

نورا

كل سنه وانت طيبه ياقلبى

وعقبال 100 سنه

ويارب تتحقق جميع احلامك

ودى هديتى

http://img156.imageshack.us/img156/1301/68704247bo5qu9.png

تحياتى

mecho caty يقول...

كل سنه وانتي بالف خير يا قمر